reklama

Len slová

Niekedy je lepšie sa o pocity podeliť.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (4)

Ľúbim, no nie tak, akoby som chcela.

Som s tebou, ale nemyslím vždy na teba.

Prázdne slová počuť z mojich úst,

ukradnúť chcem zopár tvojich pús.

Behala som po svete ako dáka príšera,

skrotil si ma a bola to nádhera.

Toľko vecí povedať ti chcem,

no ty si hluchý ako dutý peň.

Som živel čo má svoju potrebu,

ryješ do mňa dieru hodnú kráteru.

Zraňujem ťa a ja to dobre viem,

ten pocit rýchlo odviať chcem.

Neviem dýchať pre seba.

Nechcem žiť už bez teba.

Tvoj život teraz začína,

no ten môj už zhasína.

Láska nie sú len slová a ani obyčajná chémia.

Michaela Roguľová

Michaela Roguľová

Bloger 
  • Počet článkov:  4
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som bežný človek s bežnými problémami, niekedy korenisto bláznivými nápadmi a dosť často vesmírnymi úletmi. Rada sa odlišujem od ostatných a nenávidím keď som stredobodom pozornosti. Jednoducho taká malá sivá myšička s obrovským obojkom na krku. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

296 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

754 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu